nbuu.com | Trial keskustelupalsta

Trial-aiheista keskustelua
It is currently Sat Nov 17, 2018 9:26 am

All times are UTC + 2 hours




Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: Mon Feb 08, 2016 8:22 am 
Offline
Mekaanikko

Joined: Wed Jun 30, 2004 7:06 pm
Posts: 1780
Location: Espoo
Artikkeli Trialscentralilla: http://www.trialscentral.com/headline-s ... -barcelona

Tulokset:

Karsinta

1. Toni Bou - 0
2. Adam Raga - 7
3. Albert CCabestany - 8
4. Jeroni Fajardo - 12
5. Takahisa Fujinami - 13
6. Alexandre Ferrer - 16
7. Jaime Busto - 20
8. Eddie Karlsson - 22


Finaali

1, Toni Bou - 10
2. Adam Raga - 14
3. Albert Cabestany - 19
4. Jeroni Fajardo - 27

TSir (ei, en osallistunut kisaan, tämä ei kuulu enää tuloksiin)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Feb 20, 2016 9:33 pm 
Offline
Aloittelija

Joined: Thu Nov 03, 2005 5:11 pm
Posts: 43
Kyllä nyt on paha virhe tuloksissa. Busto oli vika ja Karlsson selvästi parempi.
Olin paikanpäällä seuraamassa kilpailua.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Feb 21, 2016 10:16 pm 
Offline
Mekaanikko

Joined: Wed Jun 30, 2004 7:06 pm
Posts: 1780
Location: Espoo
Noin se näyttää olevan edelleen Trials Centralin sivuilla, sieltä copy-paste. Koitetaan pärjätä näillä.

TSir


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 22, 2016 5:40 pm 
Offline
Tuleva mestari

Joined: Sun Jun 10, 2007 5:16 pm
Posts: 550
Location: Nurmijärvi
Mä löysin tällaist tulokset.
http://s2.static-clubeo.com/uploads/mcl ... o2a35f.pdf


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Feb 23, 2016 6:11 pm 
Offline
Tuleva mestari

Joined: Thu Nov 18, 2004 1:30 pm
Posts: 875
Location: Anttola, Mikkeli
Saattaa nuo FIM:n viralliset tulokset olla aika pätevät, kun ovat vielä Ossin kanssa samaa mieltä. Trialscentralilla omat tulokset Buston ja Eddien osalta.

Mutta trialscentralin forumissa oli tälläinen linkki tuohon Barcelonan Indoor-kisaan; melkein kolmen tunnin tv-ohjelma, missä kait koko kisa. Linkki tässä:

http://www.rtve.es/alacarta/videos/moto ... a/3478445/

Saakos joku tuon näkymään? On tuo kyllä niin pitkä, että on siinä ja siinä jaksasko ees pätkissä katsoa, mutta kun en mie pääse ees kokeilemaan, ei näy!

Ihmettelleep jaakkovaakko

PS. Sain näkymää! Se korjaantu just samal taval ko moottoripyörätkii: päättömäst mittää ymmärtämättä vaa nykii kaikkia mahdollisia paikkoja, ni yhe äki toimii....


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 24, 2016 3:13 pm 
Offline
Tuleva mestari

Joined: Thu Nov 18, 2004 1:30 pm
Posts: 875
Location: Anttola, Mikkeli
Näköjään tuo Espanjan tv:n ohjelma näkkyy netin kautta, ko malttaa vaa oottaa lattautumista aikasa.

Kattelin usseemmassa pätkässä ihan kokonaan. Piti oikein FIM:n sääntökirja ettiä netistä ja päivittää tiedot: Panssarin varaan laatikon kulmalle jäänti on sitten hallikisoissa yks piste; eli jos moottoripyörä nojaa esteeseen, yksi piste! Vain renkaat saa koskettaa. Sitten niitä laatikoita voi merkitä, missä on pakko käyvä; siinä yhessä välikössä oli just niin, että siitä ois varmaan hypänneet suoraan seuraavalle laatikolle, mutta se alaalla oleva lava oli pakotettu käyvä renkaalla koskettamassa. Jalka maassa peruuttaminen on kanssa vitonen; Busto otti karsinnassa yhen sellasen. Tuo panssarin varassa käynti on piste vaikutti aika oikealta säännöltä, ja sen tuomitseminenkaan ei ole ylivoimaisen vaikeata. Ainakin minun silmin katsottuna siitä saivat tasapuolisesti ykkösiä niin Bou kuin Ragakin. Varpailla auttaminen silloin, kun pyörä on panssarin varassa ja jalka koko ajan tapilla, tuntui olevan polemiikkia aiheuttanut tuomio. Säännössähän ei ole koskaan ollut kirjoitettuna, että tapilla olevalla jalalla saa maasta auttaa, mutta käytännössä ne varvistukset on vuosikausia jätetty tuomitsematta. Nyt tuomittiin, ja tuntui aiheuttavan vähän kysyttävää sekä Cabestanylle että Ragalle. Aikaraja jaksoille on minuutti, seuraavat 30 sekuntia antavat yhden aikapisteen, kahteen minuuttiin asti saa yrittää kahdella aikapisteellä, mutta kahden minuutin ylitys on sitten vitonen. Aika- ja kosketuspisteitä lasketaan kolmeen asti, neljäs irtopiste tarkoittaa sitten vitosta, mistä syystä Fajardo kurvaa edestakaisin ajettavalta jaksolta kesken pois, kun tulee vitonen täyteen.

Nopeustesteissä ei virhepisteitä tule kellekään, niillä ratkaistaan vain ajojärjestystä, tai tasapistetilanteessa voidaan ratkaisu hakea kisan jälkeen uudella nopeustestillä.

Luonnonmateriaalista eli kivistä ja puunrungoista tehdyt jaksot olivat minusta parasta katsottavaa, aika hieno kisa kaiken kaikkiaan. Samoin televisiokuvan perusteella hatun nosto korkealle sekä Eddie Karlssonille että Jaime Bustolle; ei näyttänyt kummankaan ajo tuolla aivan toivottomalta räpistelyltä, vaan päinvastoin kumpikin teki muutaman loistosuorituksen MM-tason esteillä!

Kevyesti nuo pyörät esteelle herrojen käsissä pomppaavat. Säännöissä on kuitenkin myös hallikisoissa nyt minimipainona pyörille 70 kg, mistä saa kesken kisan tai jälkipunnituksessa poiketa yhdellä prosentilla, eli 0,7 kiloa (tyhjäksi tuhahtanut jäähdytin mahtuu just siihen marginaaliin). Liekö punnittu ja minkälaisella vaa'alla?

jaakkovaakko


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Feb 26, 2016 7:23 pm 
Offline
Tuleva mestari

Joined: Fri Dec 01, 2006 5:46 pm
Posts: 519
Isot kiitokset Jaakkovaakolle kun olet jaksanut tämän etsiä netin syövereistä. Ei ole kauheasti muuttunut -93 jälkeen Barselonan halli pinemmäksi kun näin 2 kertaisen maailmanmestarin kisan paikanpäällä.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Fatal: Not able to open ./cache/data_global.php