nbuu.com | Trial keskustelupalsta

Trial-aiheista keskustelua
It is currently Sat Aug 18, 2018 8:43 pm

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Wed Jun 03, 2015 9:50 pm 
Tuleva mestari

Moi

Erinomaista kesäkuuta kaikille. Se olisi aika kutsua väki yhteisharjoitukseen keskiviikkona 17.6
Meikä omin pikku kätösin vääntää neljä jaksoa, emme siis ajele sm kisan jaksoja..
Kuka sitä nyt käytetyillä jaksoilla rupeaa mitään...
Tähän osuu aika paljon trialia muutaman päivän sisään mutta tästä pari päivää eteenpäin juhannuksena huuhdotaan mahdollinen
trialin nostattama pöly kurkusta ja levätään ylitarjonnan aiheuttama väsymys pois.

Profile  

PostPosted: Fri Jun 05, 2015 4:21 pm 
Tuleva mestari

Ei sulla ole pikku kätösiä, melkein samankokiset kuin mulla lainaten Joaa ajohanskoja kysellesä , ai mallia lapio (oli isoimmat mitä löytyi). 8)

Profile  

PostPosted: Fri Jun 05, 2015 4:49 pm 
Tuleva mestari

Ai ? no sitten tulee varmaan haastavampia jaksoja jos mä teen ne omin (pikku) lapioin.
Mutta ajosaappaan koossa sä oot kyl ihan kuningas, niissä on sen verran pinta alaa
pohjassa että todennäköisesti niillä pystyy kävelemään vetten päällä. Pintajännite kannattaa
jo sellaisella alalla isompaakin miestä.. :wink:

Profile  

PostPosted: Fri Jun 05, 2015 5:50 pm 
Tuleva mestari

Ai olen sitten ilmeisesti laihtunut ja punnitus pitää tehdä neuvolassa nykyään (alle 100kg)? Hei mutta nulla on matala mopo! Pitääkö ranteen liikkua kaasukapulan puolella yli 5 astetta mulla?

Profile  

PostPosted: Fri Jun 05, 2015 8:14 pm 
Tuleva mestari

Tämän kaasukapulan puoleisen ranteen liikeradan laajuuden tarve lienee verrannollinen suoraan siihen ketä sattuu milloinkin olemaan treenikavereina.
Lähdet vaan mun kanssa höntsäilemään niin on huippu kivaa ja turvallista, viiden asteen avaus riittää mainiosti.
Mutta tulee mieleen eräs kerhomme nuori kuski jonka kanssa ajellessa joutuu välillä pikaisesti käyttämään kaasua yli puolen välin.
Ja liekö tällä jotain yhteyttä siihen että kalsari pyykin määrä on huomattavasti kasvanut ? kuin myös mustelmien ja naarmujen määrä :lol:
Seuraavaa treeniä odotellessa... Saiskohan Buranalta jonkinlaisen sponssi sopimuksen?

Profile  

PostPosted: Sat Jun 06, 2015 5:35 pm 
Site Admin

Jii wrote:
...kuin myös mustelmien ja naarmujen määrä :lol:
Seuraavaa treeniä odotellessa... Saiskohan Buranalta jonkinlaisen sponssi sopimuksen?

Niin kauan ku mä oon kerhossa niin ei saada kyllä yhtään kipulääke sponssia...

Profile  

PostPosted: Sat Jun 06, 2015 10:24 pm 
Tuleva mestari

Joo mä muistan kuinka viime kesänä lähestyimme vuohimäkeä jännityksestä jäykkinä kun kuulimme että
ratamestari oli jo harjoituksen jaksoja tehdessään joutunut sairaala hoitoon..
No kesäkuun 2015 harjoituksesta kukaan ei varmaan joudu paikattavaksi ainakaan jaksojen vaikeusasteen vuoksi.
Lähtökohta on se että telokaa itsenne omalla ajalla vaikka juhannuksena , mutta ei täällä harjoituksessa :wink:

Profile  

PostPosted: Fri Jun 12, 2015 12:56 pm 
Tuleva mestari

Varauduin kerhokisaan ja nostin tyhjäkäyntiiä 200 rpm ja mulla on toi nopea kaasukapula kiinni. :)
Ai joo pitää vielä reppuun ottaa bensapullo kun ne jaksot on niiiin pitkällä eli etelärinteellä.

Profile  

PostPosted: Fri Jun 12, 2015 7:54 pm 
Tuleva mestari

Totta, ainakin kolme jaksoa on etelä rinteen suunnalla, neljännen paikka on hieman vielä hakusessa
mutta tuskin sitä kovin kauaksi noista muista jaksoista kannattaa viedä?
Vai olisko ihan piruuttain tehtävä yksi jakso siihen ison tien viereen båtvikintien alkuun ?
Emmä viitsi, sinähän joudut välineurheilijana vaihtamaan näin pitkällä siirtymällä kaikki öljyt ja vaihtamaan aavikko välitykset.
Pitäis olla hemmetin suuri reppu matkassa että mahtuu kaikki tarvittavat.. Bensaa, kone/laatikko ja keula öljyt, parit erillaiset takaiskarit ja erillaisia
rattaita, jne.. Ehkä se neljäskin jakso tosiaan tulee etelään ?

Profile  

PostPosted: Fri Jun 12, 2015 8:34 pm 
Tuleva mestari

Taidat nyt vaan puhua itsestäsi, ei tuohon Honda Montesaan tarvitse tehdä kuin pakolliset huollot eli vaihtaa moottoriöljyt ja kytkinöljyt säännöllisesti. Ei tarvitse mitään pultteja kiristellä kun ne pysyy kiinni. Ai eikä tarvitse öljyn ja bensan seoksia ihmetellä. 8)

Profile  

PostPosted: Fri Jun 12, 2015 9:00 pm 
Tuleva mestari

Mut kuskille tarvitsee tehdä maksansiirto, sydämmen ohitusleikkaus, lobotomia, ja lopulta eutanasia..
Sun papattavassa hondassa jossa on ruohonleikkurin moottori ei ole gravitaation kumous nappulaa kuten
noissa vihreissä mopoissa on. Tosin se on piilotettu niin ettei sitä löydä ihan helposti. Tiedän tämän koska
se yks kaiffari kerran ajoi mun mopolla, teki hämmentäviä loikkia ja ajoi sillä paikkoihin mihin minä en
ole edes unissani ole päässyt niin täytyyhän siinä sellainen nappula jossain olla ? Eikä tää kaveri paljastanut missä
se sijaitsee, käski vaan etsiä itse..

Profile  

PostPosted: Mon Jun 15, 2015 10:47 am 
Tuleva mestari

Mut sittenhän joutuisi oikeasti ajamaan hirmupaikkoja! No sulla välillä se mopo tekke savuverhon (eli kerrankin kun ajat kaasupohjassa 2 sek.) jolloin muut ei enään näe missä jakso menee. Toivottavasti et löydä sitä salaista gravitaationappulaa mopostasi vielä, tulisi liian helponnäköiseksi sun ajaminen sen jälkeen. Onneksi mulla on toi painava mopo jonka takia tällä ruholla takarengas saa pitoa kallioilla ja kivillä. (4T voima jyllää)

Profile  

PostPosted: Wed Jun 17, 2015 9:19 pm 
Tuleva mestari

Moi

Kesäkuun yhteisharjoitus suoritettu mukavassa kesäkelissä, onneksi sillä jaksot tehtiin Pekan ennusteisiin vakaasti uskoen eikä Pekka
meitä huijannutkaan..
Porukkaa oli hienosti paikalla, kiitämme paikalle saapuneita ajajia ja muita hengessä mukana olleita..
Näköjään A luokka pääsi hieman helpolla tänään mut hitto kun te olette niin hyviä, välillä taisi olla B:een portti haastavampi kuin A:n
No tällaisia pikku harmeja sattuu ja tapahtuu välillä, minä kaikista portaista osaa hahmottaa kun itse tarvitsisin saksilava nosturin
päästäkseni ylös niistä :)
B Luokassa Antti ja Janne ajoivat täysin saman tuloksen joten ensi keskivikkona järjestetään vapaamuotoinen painiottelu.
Kun ei kerran asiat ajaen ratkea otetaan sitten toiset keinot käyttöön..Olisko jonkinlainen vedonlyönti mitään?
Yhteisharjoitukset jatkuu 8.7 kiusantekijöinä lienee Jan & TSir
Laitetaan tulokset pienimmistä alkaen tällä kertaa...

Osetit
Barry 0
Aleksi Poutiainen 8

Vapaa
Betti 21

Yleinen
Lasse Jahn 3
Max 4
Hessu 12
Putte 18
Jari Remander 24

Super
Heiskanen 21
Otto Toivola 22
Jarmo Remander 27
Riku 33

40+
TSir 13
Grönholm 15
Jii 17
Pete 19
Mikko 32

B
Antti 9
Janne 9
Tomi Remander 33
Niko 36

A
Henkka 1
Kymis 3
Leevi 5

Last edited by Jii on Thu Jun 18, 2015 5:35 pm, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: Thu Jun 18, 2015 3:37 pm 
Site Admin

Pakko oli tauon jälkeen ajaa 'kevyesti', 3 jaksoa meni vielä jotenkin mutta vikalla kädet kyllä prakas niin pahasti että kahvoista ei saanu kiinni. Hyvät jaksot ja kivaa oli!

Kaikki ne paikat mitkä nollasin oli liian helppoja, ja kaikki ne paikat missä laitoin jalan maahan oli selkeästi liian vaikeita!

Ei haittaa yhtään jos portit on hassusti päin, nytkin oli mestana tasamaalta tasaselle portaalle, ei siinä kukaan loukkaannu ( :D ). Sekin näytti tosi vaikealta paikalta, mutta pääsin sen joka kerta ylös kyllä. Onneks on Kivelöiden virittämä fillari, ei tarvii jaloilla tehä mitää.

Mä en tosta painista tiiä, Janne on 40cm pidempi. Joku ratkasu on kyllä pakko keksiä, en voi elää epätietoisuudessa voitinko vai en.

Profile  

PostPosted: Thu Jun 18, 2015 4:51 pm 
Tuleva mestari

Tasapisteiden sattuessa se ajaja voittaa, jonka tuloksessa on suurempi määrä
virheettömiä (0 vp) suorituksia. Näiden mennessä tasan, 1 vp:n suoritusten
lukumäärä ratkaisevat, sitten 2 vp:n suoritusten määrä ja sitten 3 vp:n
suoritusten määrä. Näidenkin ollessa tasan tarkistetaan ensimmäisestä jaksosta
alkaen virhepisteet kunnes saadaan ero aikaiseksi. Mikäli tälläkään ei saada eroa
kolmen ensimmäisen sijan kohdalta, niin kilpailun järjestäjä tekee lisäjakson, jolla
ratkaistaan ero.

Kopsasin tämän moottoriliiton raamatusta, eli unohdetaan se paini mopoilijoita kun
enemmän ollaan, paitsi ehkä öisellä nakkikioskilla mutta se on jo eri tarina..
Tarvii kai tehdä teille keskiviikoksi yksi jakso siihen lähi kivikkoon :D
Eiköhän tämä tästä selviä...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 2 hours