nbuu.com | Trial keskustelupalsta

Trial-aiheista keskustelua
It is currently Wed Oct 17, 2018 11:45 pm

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: Fri Jun 26, 2015 9:13 pm 
Tuleva mestari

Moi

Huomasin äsken että sehän alkaa pikkuhiljaa jo pukkaamaan heinäkuun yhteisharjoitusta .
Vielä 12 aamua, ihan itse laskin :mrgreen: .. Eli keskiviikkona 8.7 kokoonnumme jälleen Vuohimäkeen
uusien haasteiden pariin jotka meille tällä kertaa kehittelevät kerhon +40 luokan kunkut Jan & TSir
Eiköhän me mennä tutulla 4 kertaa 4 jaksoa formaatilla, sen ehtii mukavasti ajamaan siinä parissa tunnissa.

Profile  

PostPosted: Tue Jul 07, 2015 4:30 pm 
Uudehko käyttäjä

Moi,

Mp-taidon heinäkuun kerhoharjoitus ke 8.7. klo 18.00
Antti, TSir ja minä käytiin eilen tekemässä neljä harjoitusjaksoa, joissa ”linjat” kaikille luokille.
Nelosjakson alussa vapaa ja yleinen erkanee vasemmalle omalle alueelleen ja muut luokat oikealle.
1-3 jaksoilla ajetaan samojen nauhojen välissä.
Huomiseksi luvassa kivaa trialsäätä, joten mukavat treenit tiedossa.

T. Jan

Profile  

PostPosted: Tue Jul 07, 2015 4:34 pm 
Site Admin

Varmaan sanotaan huomenna erikseen, mutta 1. jaksolla A-luokalla taitaa olla yks aika hankala portti. tunnistatte sen heti kun näätte, muuttakaa vapaasti jos se on mahdoton :)

Profile  

PostPosted: Wed Jul 08, 2015 10:00 pm 
Uudehko käyttäjä

Moi,

Heinäkuun kerhoharjoitukset saatiin ajaa lämpimässä, mutta aavistuksen kosteassa säässä.
Jaksoissa oli, ainakin minulle, haastetta reiluhkosti. Liukkaalla ajamisessa on toisaalta oma viehätyksensä.

Pisteitä kertyi seuraavasti:

Yleinen

Harri Heinikainen 7
Lasse Jahn 8
Anton 10
Max 26
Jere Mikkilä 60

Super

M Heiskanen 26

40+

Grönholm 40
Harri V 50
Jussi 50 (ajoi ymmärtääkseni ruskeita nuolia)
Tsir 56

B

Antti 19
Niko N 20

A / E

Henkka 20
Ossi 21
Kymis 23
Leevi 26

T. Jan

Profile  

PostPosted: Wed Jul 08, 2015 11:10 pm 
Tuleva mestari

On näköjään pisteistä päätellen ollut aikuisille? taas "jotain älytöntä" tarjolla. Melkein olisi pitänyt olla tuollaisen koettelemuksen jälkeen
kahvi ja konjakki tarjolla katoksessa..
Meikä potee pientä kisa vammaa eikä päässyt harjoittelemaan. Olin kuitenkin jo matkalla Kirkkonummelle kannustamaan muita kun sitten kaatosateessa Keimolan kohdalla soittelinkin kaverille että "Oletko himassa tulen kahville" joten käännyinkin kehä kolme itään enkä länteen.
Olen siis myös nynny ? Vammautunut nynny :lol: ei hyvin mene...
No niin tai näin ensi kerralla jatkamme jälleen meitsin ja Heiskan jaksoilla. Pyrin siihen että se yksi tietty luokka jolla yleensä elämä on hankalaa yhteisharjoituksissa pääsisi hieman tämän päiväistä helpommalla, helpommalla ainakin pisteiden valossa, muustahan minä en mitään tiedä kun samaan aikaan muiden ajaessa minä lojuin sohvalla kuivassa ja lämpimässä kahvia särpien ja kampaviineriä mutustaen...

Profile  

PostPosted: Fri Jul 10, 2015 6:02 pm 
Site Admin

Kuninkuusluokan, eli 40+, jaksot saattoivat olla ehkä hieman haastavat. Jos saa selitellä, niin muutama yksittäinen kohta taisi aiheuttaa suurimman osan pisteistä. Yksi oli hieman mutkitteleva ylämäki missä vähän epätasaisuuttaa, ja toinen oli ylämäki mihin ei saanut ku lyhyeltä matkalta vauhtia. Ratamestarit Tsir&Jani sentään naureskelivat ajaessaan että 'hyvät jaksot' :D No, kivaa oli ja tästä taas oppi kuinka vaikeaa liukkaalla onkaan ajaa.

Laitoin aika monta A & B nuolta itse, pelkäsin että on liukkaalla aivan liian vaikeat, mutta pisteistä päätellen näyttää ihan OK. Muutama yksittäinen kohta ainakin B-luokassa kasasi suurimman osan pisteistä. A-luokan ukkelit tuntuivat tykkäävän jaksoista, en ehtinyt Super ja yleinen ja yms luokilta kysymään paikanpäällä miltä jaksot tuntuu.

Toivottavasti saa jatkossakin tehä jaksoja, kivaa se on, mutta vaatii vähän kokemusta :lol:

PS. nolla luunmurtumaa näissä treeneissä ja niihin valmistautuessa, eli suht hyvä saldo meidän tallilta.

Profile  

PostPosted: Fri Jul 10, 2015 6:09 pm 
Site Admin

ois pitänyt Jii muistaa se sun vinkki, että jos jaksot näyttää liian helpoilta niitä tehdessä, ne todennäköisesti on ihan hyvät ajaa. Ne jaksot mitkä näytti helpoilta, oli kivaa ajaa :)

Profile  

PostPosted: Fri Jul 10, 2015 7:52 pm 
Tuleva mestari

Vetskut on onneksi tottuneet siihen että heille tyrkytetään ajettavaksi jotain joka ylittää koko porukan
taito määrän vaikka se laskettaisiin yhteen.. Eli ei mitään uutta auringon alla..

Jaksoja saa aivan varmasti tehdä jatkossakin, vaikka heti syyskuussa..Eikä ole loka tahi marraskuullekaan kiusantekijää vielä..
Ja jos hirmuinen polte on jaksoja tekemään, kyl meidänkin mukaan mahtuu ja pääsee :wink: , ei se oo salaseura

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 2 hours