Näin saimme lokakuunkin yhteisharjoituksen hoidettua lähes mallikkaasti pois päiväjärjestyksestä.
Vain lähes mallikkaasti, koska vetskujen jaksoja jouduttiin hieman helpottamaan kesken kisailun
ettei kukaan loukkaannu hengenvaarallisesti ruumiillisesti tahi henkisesti.
Tämä on ollut muutenkin aktiivinen trial viikonloppu. Ystävämme Jörö oli ruåtsissa Vertigoa ulkoiluttamassa
paikallisissa kisoissa, vaikutti tyytyväiseltä ajoihin. Minä olin eilen Iisalmen trial piirimestaruuskisoissa.
Siellä oli juniorit tehneet jaksot joihin me kuskit jouduimme toteamaan "Pojat perkele !"
Tämä samainen lausahdus kuultiin tänään Vuohimäessä veteraanien jaksoja tarkasteltaessa, eli
ilmeisesti Iisalmen pikkupojilla on tulevaisuutta ratamestareina
Meillä olis vielä 29.10 Halloween ajot. Taidetaan lopetella kausi tänä vuonna suosiolla siihen.
Osallistujamäärät ovat jääneet niin pieniksi että taitaa olla vapaiden harjoitusten aika ?
Niin ja tietenkin tarvittais vapaaehtoisia kiusantekijöitä Halloween ajoihin. Mä voin tehdä pari jaksoa. Antti, vieläkö
kehtais pyytää pari jaksoa? Markku, P1 ? Tai joku vielä pari jaksoa. Meillähän on ollut noissa juhla ajoissa hieman enemmän jaksoja.
Tässä päivän piste saaliit.
A
Kymis 15
B
Mikko 35
Janne 37
Vetskut
Grönholm 39 nollia 4
Jii 39 nollia 3
TSir 45
Super
Jere 14