nbuu.com | Trial keskustelupalsta

Trial-aiheista keskustelua
It is currently Mon Dec 10, 2018 2:05 am

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Jorvi/ Kvis 10.11-18
PostPosted: Sat Nov 10, 2018 5:56 pm 
Uudehko käyttäjä

Vähän jo viime avauksella sanelin, etten "kuolleelle" palstalle enää kirjoittelisi, mutta tässä taas huomaan naputtelevani.
Takinkääntöä, vai hamekankaan ansaintia ? Päättäkää te muutamat lukijat itse. :?

Tänään kuitenkin sinnikäs joukko trialharrastajia suuntasi aamu-usvassa kohti Kvisin kartanoa Jorvissa.
Itse hain vauhtia idästäpäin tulleena aina Degerbyn kirkolta, kunnes navigaattori kertoi kohteen olevan 20 km takanpäin. :|
Uukkari ja yleistä panikointia myöhästymisen suhteen. Onneksi kerittiin...

Noh. Ensittäinkin kiitokset maanomistajille suopeasta suhtautumisesta harrasteeseen.
Ymmärsin, että kartanon isäntä on mukana kuvioissa ja tätähän ei saa sanoa; emännän luvalla.
Suuret kiitokset siis molemmille! Nostan hattua. (Älkää ymmärtäkö väärin)(Mulla on emäntä aina mukana)

Kiitokset myös tapahtuman toteuttajille, sekä jaksojen luojille. Oikein antoisat oli ja tasavaikeat. (C-luokan kuski)
Maastot kuin luodut classiccia varten.
Kiitokset ryhmyrille (Terho), sekä hyvälle ajoporukalle. Mukavaa oli. Remusta kuullaan vielä ! (lahjakas nuorukainen)

Olen ollut vähän sitä mieltä, että negatiivinen palaute on syytä antaa samantien, mutta kesän kun olen näitä nyt kolunnut, ei aihetta ole tullut. Toisaalta kiitos on vaikea sana suomalaisille, mutta osaltani olen yrittänyt tätä sanaa levittää.
Tämä on foorumi, jossa näistä asioista soisi enemmänkin keskusteltavan, mutta kovin on hiljaista.
Ehkä se on opittu tapa ja siinä pysytään.

Nämä useat avaukset tällekin palstalle ovat minun tapani olla osallisena, niin keskustelussa, kuin yhteisössä.
Jos vika on foorumissa, laitan myöhemmin vielä linkin VMPK;n osioon, jossa siinäkin valitettavasti olen "pääosassa". :?

Hyvää loppusyksyä ja alkavaa pyöränrakennuskautta kaikille ajotapahtumiin osallistuneille ja lajista innostuneille !
Keväällä tavataan, jos hengissä ollaan !

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 2 hours