nbuu.com | Trial keskustelupalsta

Trial-aiheista keskustelua
It is currently Fri Apr 26, 2019 4:06 am

All times are UTC + 2 hours




Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 21, 2009 10:35 pm 
Offline
Potentiaalinen mestari

Joined: Tue Sep 30, 2008 8:17 pm
Posts: 296
Location: Sipoo
Keskustelu siirtyi privat-sektorille... eli puhumme asian puhelimitse. Asiaa Classicista voi jatkaa normaalisti; ilman viriyksiä. :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 21, 2009 11:31 pm 
Offline
Uudehko käyttäjä

Joined: Tue Jan 29, 2008 4:19 pm
Posts: 10
Location: Kaarina
Viestini oli niin vaikeasti ymmärrettävissä, että katsoin asialliseksi poistaa sen. Olen pahoillani, jos seuraava viesti sen takia kadottaa sisältöään.


Last edited by Esa A. on Sun Mar 22, 2009 12:30 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 22, 2009 1:02 am 
Offline
Potentiaalinen mestari

Joined: Tue Sep 30, 2008 8:17 pm
Posts: 296
Location: Sipoo
No ja mors taas!

Tervetuloa mukaan. Lääkärini sanoi. ettet nyt ainakaan mihinkään moottoripyöräjuttuihin mene mukaan. Menin ja sama lääkäri sanoi ihmetyksen äänellä: "miten tuon olet saanut aikaan"?

Trialin salaisuus terveysvaikutteena on selkään kohdistuvan paineen minimoiminen tai oikeastihan se on ennemminkin alipaineen luomista. Jatkuva omaehtoinen vartalonhallinta ylöspäin kohdistuvan liikkeen myötä helpottaa tukielimien taakkaa ja sitä myötä kivuttomampaan elämään.

Aika kauashan tämä keskustelu on ns. "lapasesta lähtenyt", mutta kun itse olen ainakin puoliksi siihen syypää niin pitää antaa osansa. T.tovi


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 23, 2009 7:21 pm 
Offline
Uudehko käyttäjä

Joined: Fri Mar 21, 2008 2:07 pm
Posts: 14
Olen seurannut tätä keskustelua sivusta jonkin aikaa ja ehdotan tälle ajatustenvaihtolle stoppia. Tämä keskustelu ei vie sellaisenaan asiaa enää eteenpäin ja pahimmassa tapauksessa saattaa kääntyä jopa itseään vastaan.

Tämän keskustelun parasta antia on ollut se, että havaitsimme "että jotain pitäisi tehdä asialle" - eli pre-65 / pre-85 keskustelu pitää saada raiteille ja linjattua, jotta jatkossa asia on eri henkilöille nykyistä selvempää.

Tulemme perustamaan Classic Trialin "sääntö työryhmän", johon jokainen halukas saa ilmoittoutua puuhamieheksi. Työryhmän tarkoitus on ensinnäkin tarkistaa Classic Trial sääntömme ja ennen kaikkea määritellä eri pyöräluokat, joita Suomessa käytetään. Samoin työryhmän on tarkoitus kuvata pyörien rakentamisrajoitukset. Työryhmälle annetaan aikaa tämän vuoden loppuun ja työ esitellään viimeistään seuraavassa vuosikokouksessa. Mikäli työryhmä on asioissa varsin yksimielinen ja etenee työssään huomattavasti nopeammin, voidaan työ julkaista jo aikaisemminkin (esim. jonkun tapahtuman yhteydessä).

Eli kaikki halukkaat puuhamiehet ilmoittautukaa "classictrial(AT)kolumbus.fi" sähköpostilla työryhmään.


Terv. Petteri ja Tomi


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 23, 2009 10:24 pm 
Offline
Potentiaalinen mestari

Joined: Tue Sep 30, 2008 8:17 pm
Posts: 296
Location: Sipoo
Moron!

Kaiken keskustelun, jota tähän maailmaan kyllä mahtuu, ei pidä olla koko ajan totista torvensoittoa. Talvi tuo, kesä vie ja olihan tässä keskustelussa se hyvä puoli, että nyt pohditaan ja tulevaisuudessa ehkä päätetään.

Alunperin asiahan kuitenkin oli ihmetellä yhdessä minne classicien ja nykypyörien väliin jäävä suht iso kanta sijoitetaan.

(Tomi: voit sittenkin laittaa mut osallistujalistalle 05.04 Vuohimäkeen;asiat näköjään muutttuu, jos oikein pinnertää) :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 24, 2009 2:17 pm 
Offline
Tuleva mestari

Joined: Fri Feb 04, 2005 8:30 am
Posts: 726
Location: Stadi
Niin

Se minun lähtökohta koko vuosimallikeskustelulle oli se, että kannattaisi aktivoida pyörät 83-90 uudelleen käyttöön.
Nykyisiin Classic-tapahtumiin ei tulisi muutoksia, vaan edelleenkin jaksoja olisi kolmea tasoa. Nyt mukaan tulisivat nuo uudemmat pyörät.
Jos sillä saataisiin aktivoitua vaikkapa 30 uutta kuskia vuodessa, niin silloin Classic tekisi todellista työtä koko Trialin eteen ja sen kehittämiseksi.

t:Saku

ps. Trialkausi on jo aloitettu Hertsikassa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 26, 2009 8:01 pm 
Offline
Potentiaalinen mestari

Joined: Tue Sep 30, 2008 8:17 pm
Posts: 296
Location: Sipoo
Hep!
Hyvähän se siellä etelässä on leuhkia, Sipoossa ei kasvupohja paista kuin päälaella.
Pääsitkö jo tosissaan pelipaikoille asti? "Kanjonin" syrjä on varmaan jo auki, mutta helikopterillako menit?
Ps. perkele (huom. pienellä kirjoitettu) ostin pyöriin sitten uudet kumit ja uutta mallia myydään heti nurkan takana. Noh, kun taas 6 vuoden päästä vaihdan gummeja, voin osua seuraavaan sykliin.
t.tommi


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 26, 2009 9:02 pm 
Offline
Tuleva mestari

Joined: Fri Feb 04, 2005 8:30 am
Posts: 726
Location: Stadi
Moi

PetePii oli lapparoinut uran kalliolle.
Jo pelkkä ura olisi ollut hyvä treeni.
Ajeltiin kivaa helppoa jaksoa.
Tärkeintä oli se, että kausi on aloitettu.
Massakausi on ohi.
Tovi tervetuloa treenaamaan.

t:Saku


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 26, 2009 9:29 pm 
Offline
Potentiaalinen mestari

Joined: Tue Sep 30, 2008 8:17 pm
Posts: 296
Location: Sipoo
Kiitos!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Jäykkäperäistä
PostPosted: Sun Nov 29, 2009 5:40 pm 
Offline
Harrastelija

Joined: Sun Dec 03, 2006 9:36 pm
Posts: 136
Vastus kovenee: Hans-Jürgen Laqua, jo kolmena vuonna Tervakosken 2-päiväisillä mukana (tänä vuonna vain toisena päivänä!) on Hessu Seppälältä ostamansa BSA:lla osallistunut Mick Andrews:in kaksipäiväisillä ja jokavuotisilla osaamisen nostopäivillä Saksassa.
Tämä tieto on tarkoitettu sekä Hessulle että Villelle plus mukaan tuleville tosi Pre-65 urhoille/urhottarille talviharjoittelun kannustimeksi.
Fossiili


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jan 13, 2010 5:41 pm 
Offline
Potentiaalinen mestari

Joined: Tue Dec 15, 2009 10:07 am
Posts: 257
Location: Pirkanmaa
En huomannut (olenko sokea?) että miten tee-itse classic pyörät huomioidaan. 60-luvulla ja 70-luvun alussa aika moni teki itse trial pyörän.
Miten mahtaisi olla?

Ei silti että minusta olisi ikinä kilpailemaan edes JMssä puulaakikerhotasolla mutta kun tallissa on tuollainen liki 40 vuotiaan DIY trialpyörän entisöinti menossa niin asia jollainlailla kiinnostaa.

Rengasasioissa joku taisi mainita ettei nykyrenkaita olisi ehkä soveliasta käyttää mutta ainakin tässä minun yksilössäni on pyörän ikäiset Dunlopin trial renkaat, aivan tajuttoman kovaksi koppuroituneet tietty. Koko on kuitenkin sama kuin nykyisissä pyörissä. Niinpä laskettaisiinko nykyiset Dunlopin trial renkaat korvaaviksi?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Fatal: Not able to open ./cache/data_global.php